Jul och Nyår

Vi har varit sjuka mer eller mindre sedan 1:a advent det har inte varit roligt. På julafton hamnade Malte och jag på barnakuten - han hade hög feber och var totalförkyld. Vi blev filmade av ett team från TV3, som gör en doku-serie om livet på Akademiska sjukhuset. Malte blev jättedålig och till slut tippade det över för honom och han började krampa. Skönt att vi var på plats och fick snabb hjälp! 

På juldagen var det min tur - jag säger bara "Herre Gud!" vad jag blev dålig! Över 39 graders feber, hostade lungorna ur mej och spydde även sväng på natten mot annandag jul..... man har mått bättre. Men det är ju faktiskt inget ont som inte har något gott med sej - jag gick ned 1,6 kg, Yippiii!...   ;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0