Vägning idag....

Idag var jag på VV. Jag har som sagt bytt vägningsdag och -tid, för det är en mycket mysigare konsulent på måndagarna. Och vilken tur jag hade; M och E sov hela tiden! Men vågen var inte snäll mot mej: +0,8kg... Fattar ingenting?! Men från och med nu ska jag äta 25 points. Få se vad som händer. När man ammar ska man lägga till 10p, men det blir mest att jag fikar upp större delen av dom. Sms:ade min man och fick ett uppmuntrande och peppande sms tillbaka. Nu är jag taggad igen! Det vore väl själva ... om det inte skulle skrälla till på vågen nästa måndag?! Vi håller tummarna för det! Nu ska barnen i säng, sen väntar lite strykning om jag orkar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0