Varmt Välkommen ...

Varmt Välkommen till Piffiga Spillrans kryp in. Vem är då Piffiga Spillran? Det är en 35-årig 3-barnsmamma som känner sej piffig när hon med hjälp av foundation, skuggor, rouge, specialmaskara och dylikt ser förvandlingen ta form framför badrumsspegeln. Den avsminkade mamman känner sig emellanåt som en spillra när hon sover 1,5 timme, ammar, sover 1 timme, ammar, sover 1,5 timme, rullar vagnen fram och tillbaka, kollar ut genom vardagsrumsfönstret och tänker, när hon är som tröttast, att tiden går fort. Snart är dom tonåringar...


Vad gillar då Piffiga Spillran i livet? Jo, hon gillar att shoppa, men det är svårt att hinna med den hobbyn numera... Men tack gode gud för internetshopping, det är så bra! Annars gillar hon att träna powerplate, gå promenader eller ta en fika med någon mysig vännina och babbla bort ett par timmar medans barnen leker. Tyvärr är det sällan man får prata till punkt, så det är mycket på mammors skvallerlistor som får bordläggas till senare tillfällen, eller återupptas via telefon. Tror nog det kan vara många som känner igen sig i detta, eller?

Kommentarer
Postat av: Sara

Heeej! Vilken otroligt fin blogg du har!!! Du är jätteduktig! Jag trodde inte det var möjligt att bli mer imponerad av dig, men där hade jag fel! You amaze me, skicka över lite av din energi tack:-)

♥SARA

Psst-behöver jag säga att jag även gillar bakgrundsfärgen....☻

2008-11-20 @ 12:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0