Så har ännu en helg gått...

Tänk att det redan är söndag! Vart tog den här helgen väg då? Det har gått så bra med viktväktandet den här veckan utom natten mot lördag. När jag hade ammat 1 gång/timme, så började helt plötsligt kexchokladen min kära man hade köpt tala högt och tydligt med mej från lådan i köket. Så vid 04-tiden föll jag till föga... *smask*...så var den uppäten! Men annars har det gått jättebra! Ska ju gå och väga mej imorgon och nu hoppas jag verkligen på resultat.

Till middag idag blev det en god rätt som hela familjen älskar -  "Strimmlad lövbiff med bambuskott". Den måste verkligen prövas!

Vi var på dop i helgen. Min mans gamla kompis döpte sin dotter. Det var trevligt med lite dopkaffe efter cermonin, och jag tog en smörgås och 2 clementiner, men ingen tårta! Duktigt va? Jag känner mej verkligen taggad nu!

Sen har jag varit duktig och städat alla skåpen i köket och nästan alla hyllplanen. Räknar med att bli klar imorgon. Det känns så befriande måste jag säga, och vad fint det blev!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0