Jiiiiipppiii.......

Åh vilken härlig dag! Var till viktväktarna på förmiddagen och vägde mej - jag säger bara Yes! -1 kg på en vecka, så nu ser jag fram emot en ny vecka som duktig viktväktare. Jag har ju bytt vägningsdag, så jag alltid får min "favoritkonsulent" - hon är verkligen toppen! Tänker vara minst lika fokuserad denna vecka som förra veckan, så kanske det kan bli en stor skräll nästa vecka också - det skulle vara sååå roligt! Berättade för min kära vännina H om den glada nyheten och hon lovordade mej. Det är roligt när man har någon eller några som hejar på och peppar en!

Dagen innehöll oxå en powerwalk med min kära urban jungle. 50 minuter tog det till J:s förskola. Kollade sen vad det gav i motions-points: hela 7 points extra! Inte illa...

Väl hemma softade jag och barnen och pappsen (han är sjuk i dag och har feber och ont i kroppen). Vid 16.30-tiden var det dags att åka iväg till J:s gymnastik - han tycker verkligen det är jättekul! Han börjar få riktigt bra kroppskontroll för sin ålder. Alla barn borde få gå på grundläggande gymnastik.

Jag har kommit på något smarrigt som jag myser med på kvällarna: jordgubbs-smoothies. Det är så hysteriskt gott och ger bara 1 points - bra va?!

Nu ska jag kolla om Zlatan får guldbollen eller inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0