De blev en skön powerwalk

I dag, efter jag hade lämnat J, åkte jag, M och E till öppna förskolan och där träffade vi SS och hennes lilla tjej. M tycker det är riktigt kul att leka där. Vi mammor fick en pratstund över en god kopp kaffe. Till lunch hade jag med mej den mumsiga köttfärssåsen från igår. Tänk vad det är skönt med rester! Det sparar verkligen en massa tid åt en småbarnsförälder! Sen tog jag mej en riktig powerwalk med barnen sovandes i vagnen för att hämta J på förskolan. Det tog mej 1 timme att gå dit.

Väl hemma fixade jag en jättegod middag för min käre man som fyllde år. Det blev 'kyckling med curry och banan'. Det blev riktigt gott, så receptet kommer att tillhandahållas här på bloggen inom kort. Jag har nu i 3 dagar kört på 25 points och de fungerar verkligen bra, så jag hoppas på en skräll på VV-vägningen på måndag...

I går fick jag en ny mobil av min snälla älskling - en SonyEriksson med kamerafunktion på hela 8 megapixlar - så inom kort kommer bloggen även att förses med lite bilder. Kul va?! 

Kommentarer
Postat av: Tussen

Tjena snart Spinkiga Spillran ;)



Jag har fått lära mig att tiden är det enda som alla har lika mycket av. Alla har tillgång till 24h per dygn, men nu börjar jag tvivla på detta...

Hur f.. hinner du med att ovanpå allt annat du fixar och donar även skriva en blogg?? Imponerande!



Jag har blivit lovad ett kort på mina favoritkillar men än har inte din make haft med sig något till jobbet. Tur för mig att det verkar vankas lite bilder från 8 megapixlar´n här på Spralliga-Piffiga-Snart Spinkiga-Spillrans blogg :)



Sköt om dig och hälsa alla grabbarna.



Kram

Tussen

2008-11-13 @ 17:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0