Powerwalk i snö blandat regn...

Eter att ha lämnat J på förskolan fick jag sällskap av CÖ på en promenad till Gränby Centrum. Det var verkligen inget toppenväder precis, men har man gott sällskap så går allt. Väl framme vid Gränby handlade jag lite och busungen M och jag tog en korv och "småsnackade" med varandra. Tänk att det bara är 2 veckor kvar till första advent?! Det var lite småmysig stämning i en del av de butiker som julpyntat så fint. 

Snart kommer adventstid och då blir det nog svårare att motstå alla bakverk. Jag älskar saffransbröd och saffransmuffins! Tänkte surfa runt och kolla lite matsajter och se om man kan stajla om något recept åt ett mer viktväktarvänligt håll.

I kväll åt vi Curryfisk - det blev jättegott och alla i familjen älskade det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0