Peppad till tusen

Idag har jag och barnen bara softat. J har varit hemma från förskolan pga sin hosta, men imorgon får han gå igen.

Jag har börjat kolla in lite mumsiga julrecept. Köpte en jättefin kokbok på VV med bara julmat, så jag tänkte laga lite mat ur den kokboken i år.

På em idag tog jag vagnen och gick iväg och handlade lite köttfärs. J fick åka pulka till affären och det tyckte han var så mysigt. Väl hemma gjorde jag köttbullar från ett recept som jag har hittat på Pernilla Wahlgrens blogg och de blev så himla goda! Barnen var helt vilda och åt som bara den!    :)

Måste försöka komma iväg och träna i veckan. Lille E har börjat sova lite mera samanhängande nu, så jag kanska får lite mera ork över till det framöver. Annars tycker jag att det går oförskämt bra att viktväkta just nu peppar peppar...

Kommentarer
Postat av: Anna-panna

Vilken fin blogg du har gumman och vad otroligt duktig du är. Fattar inte hur du orkar med allt som du gör! En riktig inspirationskälla för oss andra slappisar och soffpotatisar. Hoppas på en träff nästa vecka. Se till att bli friska nu. Kramis.

2008-11-26 @ 12:30:18
Postat av: Liz

Var kokboken från VV bra?!..jag såg den på deras hemsidan men trodde inte jag skulle ha nytta av den, men nu ångrar jag mig!

..inte för att jag ska laga så mycket julmat iår utan för att vi alltid firar jul hos svärföräldrarna och vi brukar alltid ta med oss ngt till julbordet och vad hade inte varit perfekt då om inte ngt ur VV-boken :)



Just ja..jag är Hallon från från forumet :)

2008-12-04 @ 11:17:45
URL: http://mittlivsomhallon.wordpress.com/
Postat av: piffigaspillran

Hej Liz.



Ja vv kokbok var faktiskt väldigt bra tycker jag och endel rätter man kan göra även om det inte är jul. Jag kan lägga ut några recept här så kan du skriva av om du vill. Kom tyvär inte in på din blogg.

2008-12-04 @ 18:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0