Fars Dag

Idag har pojkarna firat Fars Dag. Vi gick hela familjen och hade mysig hotellfrukost för pappsen. Det var verkligen hellyckat! J och M tyckte det var jättemysigt och lilla E låg och sov i sin vagn. Efter denna långa härliga frukost tog vi en långpromenad på över 2 timmar, med barnen i vagnarna, och handlade bl.a lite tårta. Sen bar det av hemåt igen. Det var verkligen skönt med en promenad på 2 timmar. Väl hemma kom mormor och farbröderna för att fira min man B, som fyller år i veckan. Jag var så duktig; jag tog en clementin och en kaffe - ingen tårta... Yeees! Sen gjorde jag en köttgryta som hela familjen tyckte var jättegod! (Den finns under kategorin 'Recept'.) I morgon ska jag till VV - hoppas det har hänt något på vågen. Jag bytt vägningsdag från fredag kl 9.30 till måndag kl 11.30. Får hoppa lunchen, så det blir en mer rättvisande vikt - Håll tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0