Nu äntligen finns det tid till bloggen...

Barnen har varit krassliga under en längre tid. M har varit förkyld och samtidigt haft öroninflammation. Det har inte varit lätt att få i honom penicillin - Kåvepenin verkar inte smaka jordgubbstårta direkt. Sen har jag haft en svår mjölkstockning med feber. Slutligen har det burit av till barnakuten med lille E i fredags kväll och det visade sig att han också hade öroninflammation och en kraftig ögoninflammation. Vidare tog dom även kikhosteprov på honom. Han har en kraftig hosta på nätterna och hostar så han inte får luft, så han fick inhalera Bricanyl innan vi åkte hem. Och när jag ändå är inne på sjukdomar så kan jag meddela att M:s EEG inte var så bra som vi hade hoppats... Undersökningsresultatet visade på epileptisk aktivitet och det var ju minst sagt tråkigt. (Kolla gärna www.malteslivsgnista.blogg.se om några dagar; min man ska försöka uppdatera den bloggen inom kort.)

Så det ihärdiga jobbet med mammas viktminskning har inte fått det fokus det förtjänat på sistone, men det är bara att kämpa på!  :o)

Kommentarer
Postat av: Therese Markusson

Guuuud vad stor Joel har blivit. Malte är ju ursöt och Ebbe ser lika busig ut som min Hugo brukar vara.

Ska bli kul om vi kan träffas och alla är friska till påsk.

Kramiz på er!

Therese i Boden

Ps. Kicki sitter brevid och beklagar att glaset är tomt, hon har dock redan ätit och druckit det som är på henne:)

2009-02-15 @ 20:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0