kämpar på....

Jag har inte hunnit blogga på ett tag. Det har helt enkelt varit mycket att göra i kombination med lite sömn... Men nu tänkte jag skriva några rader. I tisdags var vi på EEG-undersökning med M. Han tyckte kanske inte att det var det roligaste han någonsin gjort, men till slut somnade han i min famn, medan E väntade tillsammans med pappa utanför. Allt såg bra ut, såvitt sköterskan som genomförde undersökningen kunde se, men vi får ett läkarutlåtande först om någon vecka. Han har varit så tapper vår älskade lille M! Det börjar närma sig årsdagen så smått, och vi kan inte med ord uttrycka vilken otrolig tacksamhet vi känner för att allt har gått så bra som det har gjort hittills för vår kille. Om ni vill veta mer/friska upp minnet så går det ju utmärkt att titta in på "hans" blogg: malteslivsgnista.blogg.se

Tänk att det alltid blir en liten uppförsbacke så fort man inte får det viktresultat man vill. Så är det för mej i varje fall. Men nu hoppas jag på en bättre skräll nästa måndag. Hoppas jag får min andra guldstjärna då. Tänkte i varje fall fira in det nya året som en högst 69,99-kilos-kvinna och skulle det råka bli ännu mindre, desto roligare. Tänkte göra en saffranskaka, som ger 3 points, till 2:a advent - bild kommer senare. Jag bakade saffransbullar förra söndagen - dom blev riktigt goda! Även dom gav 3 points - bild kommer imorgon. Dom ligger just nu i frysen.

Jag hör toner av AC/DC från vardagsrummet och J och M diggar med pappa. Det är så roligt - M pratar ju inte så mycket än, men den här veckan har det börja komma en del ord och nu hör jag honom sjunga klockrent "Dirty deeds!"...  :o)

Den här veckan har jag fått ihop 4 långpromenader och det känns bra. Förra veckan blev det just ingenting pga vädret. Nu ska jag få i säng barnen - Toodelidoo.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0